MARROC. (2005)

Marroc
RUTA DIA A DIA

Dia 1: Barcelona_Algueciras_Ferry

per arribar a Marroc, vam agafar un vol fins a Marbella i depsres arriibar a Alguerias en bus. D'alla hi ha Ferrys que en algunes hores pots arribar a Tanger, Ceuta o Melilla.

​

Dia 2: Tanger

Busqueda de allotjament i lloguer de cotxe.

Visita a la medina de Tanger.

Dia 3: Tanger_Asilah

Asilah es un poble coster, de cases blanques. Es un poble d'unes vistes al mar espectactular i els seus carrerons blancs recorden a Cadaqués. Val la pena fer la visita. Per la tarda varem tornar cap a Tanger.

​​

Dia 4: Chefchouen

Chefcahuen es el poble on les cases del centre están pintades de blau. Son carrers estrets, amb una placa central molt maca. Ademés es conegut com el poble de la marihuana.​

​

Dia 5: Fez

Les tintoreríes de Fez son famoses per la seva producció tradicional de cuir. Els Tines es troben als terrats de les cases, no pots deixar de visitar-ne una i fer les tipiques compres de Babuches o productes de cuir (de cabra o camell).

Com que erem bastant novatos amb el cotxe i orientar-nos, no trobabem allotjament, amb la qual cosa vam haver de contratar un taxi per poder-lo seguir fins al hostal jejej.

​

Dia 6: Fez-Volubilis

Ruines romanes que tot i la calor, son unes ruines ben conservades. Et doncs compte que tot els paisos del Medetirrani temim molta história en comú

​

Dia 7: Casablanca

En prinicipi no teniem previst parar a Casablanca pero per motius mecanics del cotxe, van haver de fer-hi nit. El cotxe es havia deixat tirat al mig de la carretera... tot una odisea i una experiencia divertida que mai oblidarem.

​

Dia 8: Essouira

Essoiura es repira un pertinenca. Varem estar molt comodes amb la gent, passejar per la Medida, la platja i en el nostre camping. Es famosa per ser un desl millors llocs de Marroc per el Kitesurf

​

Dia 9: Essouira

Vam estar tot el dia i estavem tan a gust, que no ens haviem donat compte que teniem ja que comencar a pujar cap a Algueciras per agafat el vol. Total que vam haver de anar dormir d'hora ja que teniem 1.500kg per conduir el dia següent.

Vam poder anar amb camell

​

Dia 10: Essouira_Ferry_Algueciras

Teniem que estar a la tarda per agafar ultim ferry de Tanger. VA ser un dia total de conducció, pero finalment vam poguer arribar a temps.

​

Dia 11: Algueciras_Barcelona