N.Zelanda

NOVA ZELANDA (ILLA SUD)

Nova Zelanda són les antípodes de Espanya, casi 20.000km de distància separen aquests dos territoris. Si féssim un viatge directa pel centre de la terra sortiriem a aquest territori. Està formada per dos illes que paisatgísticament són bastant diferents. La Illa nord és d'origen volcànic i podem trobar géiser, aigües més càlides i les ciutats més importants i poblades. Per contra la Illa Sud, és molt més boscosa, amb muntanyes impressionants i bastant menys poblada. La riquesa de fauna i paisatgística d'aquestes dues illes són impressionants, de fet, és el país amb més percentatge de parcs naturals del món. Si et vols fer una idea, i com ja saps, és la Terra dels Senyors dels Anells... qui no s'ha quedat amb la boca oberta quan contempla els paisatges de les pel·lícules? Doncs en la realitat també!! Cada 5minuts havia d'aturarme i disfrutar les seves meravelles!

Pel pressupost i el temps que disposava em vaig haver de decidir per una de les dos illes i em vaig centrar en la Sud.  Tant de bo hagués pogut visitar-ho tot! SI disposes de temps (2 mesos) la millor manera de gaudir d'aquest país és comprar-te un cotxe, furgoneta o caravana i un cop hagis visitat, tornar-lo a vendre'l. Una altra opció és fer autoestop, que es bastant popular entre els motxilleros, però no podràs aturar-te allà on vulguis. Jo vaig decidir que en el meu cas, el millor era llogar un cotxe petit... que no surt tant car en el fons, i parar a dormir allà on volgués dins del cotxe (hagués estat millor porta tenda de campanya).

RUTA DIA A DIA

Dia 1: Christchurch

Dia 2: Christchurch_Lake Tekapo

​

Dia 3: Lake Tekapo_Oamaru_Moeraki_Otago Peninsula

​

Dia 4: Otago Peninsula

​

Dia 5: Milford Sound_Queenstown

Dia 6: Queenstown_Blue Pool

Dia 7: Cascada Thundon_Joseph Glacier

Dia 8: Llac Brunner_Nelson Lakes_Nelson

Dia 9: Nelson_Picton

Dia 10: Picton_Kaikorua_Amberly Beach

Dia 11: Amberly Beach_Christchurch_Arthur's Pass

Dia 12: Arthur's Pass_ Pic Avalanche

Dia 13: Arthur's Pass_Christchurch

Dia 14: Akaroa_Littleton

Dia 15: Littleton_Chirstchurch

Dia 16: Christchurch