top of page

Angkor Wat (Cambodja)

Era un dels meus objetius conéixer aquestes ruines. Per a mi era algo molt exótic que veia a les pel.lícules, desde Indiana Jones o Tomb Rider. Em semblava increïble que anava a conemplar aquests estil arquitectónic.




Aquesta antigua capital de l'imperi Jemer está situat només a 5,5 km de la població de Siem Riep, on pots trobar tot tipus de Albergs i hotels. Jo vaig arribar en bus i vaig trobar un hostel molt molt económic que dormiem en matalassos a una guardilla (amb mosquietera).

El primer dia que vaig passar va ser per conéixer els voltants (Tonleslap Lake) i guardava un segon dia complert per coneixer les ruines.

Cal dir que un cop compres l'entrada (20$), tens dret a anar el dia abans a la tarda (informat de l'hora) i així et dona temps ja de poguer veure el capvespre, ademés de ja coneixer el camí per arribar-hi.


El dia que tinguis previst fer la visita, pots anar amb tuk tuk o llogar una bicicleta. Es recomenable que siguis dels primers a entrar ja que el recinte es molt gran i necessites almenys 1 o 2 dies sencers segons el teu interés en profunditzar. En el mapa es mostren els dos recorreguts, el vermell es el principal que podrás veure els temples de ANGKOR WAT i Templre de BAYON i no et pots perdre tampo el temple de Ta PROHM


Jo vaig entrar dels primers i ja vaig anar directament al Templre Angkor Wat a agafar un bon lloc per veure la sortida del sol. Va ser impressionant.... val la pena si o si fer l'esforc de llevar-se d'hora.

Va ser un moment mágic, tot i que evidentment no era l'únic que volia presenciar aquests moments tan especials. Tot i així va valdre mes que la pena.


Un cop ja va aclarir vaig sentar-me i vaig reflexionar una bona estona i em vaig emocionar dels moments que havia tingut la sort de viure. És un dels llocs que més m'han agradat de tot el que coneixo.


Un cop recuperat vaig anar fent el recorregut Vermell amb la bicicleta


Monjos Busistes a Angkor Wat. M'encata aquesta fotografia pel gran contrast que té de la seva vestimenta. Ells tan tranquils es van posar per fer-se la foto, i clar els demés vam aprofitar a també fer-lis, auténtica!!!

Un dels Temples mes curiosos es Ta Phom, on els arbres s'estan menjant Literalment el temple. Segur que es un de les teves predeliccions i dels temples imprescindibles que tindrás apuntat en el teu recorregut.

Per últim, també importantissim com comentavem abans es el temple de Bayon. Es d'estil budista i es famós per les 54 torres que té i el gran número de cares, 200!!! de tots els tamanys

Hi ha un munt més evidentment i podrás gaudir les escultures, cares, elefants, temples secundaris. Cal que estiguis ben preparat perque el dia será ben dur i porta aigua en abundancia ja que la calor pot ser bastant forta.





Post destacat
Posts recents
Post per dates
Busqueda per Tags
No hay tags aún.
bottom of page